FAQ - Ofte Spurge Spørgsmål

Hvorfor koster det penge?

Da vi er et meget lille akademisk-minded firma, der ikke har en marketingafdeling, blev servicen udviklet til primær distribution af MV-Nordic, så vi kan ikke lade det være gratis, da det ville konkurrere med deres kunder. MV-Nordic distribuerer servicen til skoler og virksomheder, og vi udbyder selv en udgave til private og virksomheder.

Det ville være dejligt hvis nogen frikøbte os til at udvikle disse nyttige services til almen brug, men det er ikke noget den danske stat eller fonde har villet indtil videre. Så selv hvis vi havde hele markedet, ville vi blive nødt til at tage penge for servicen. Reklamepenge er ikke nok til at leve af - det har vi lært på den hårde måde med andre services.

Månedlig abonnement?

Vi kan desværre ikke tilbyde et månedlig abonnement. Servicen er allerede meget billig for 6 måneder, så det ville ikke svare sig administrativt at lave mindre intervaller.

Engelsk og andre sprog?

Engelsk komma- og grammatikkontrol er noget, vi arbejder meget løst med, men der er ingen konkrete planer om at understøtte andre sprog end dansk. Vi har andre projekter med højere prioritet. Men jo flere der spørger om det, jo mere vil vi da gøre ved det.

Servicen virker ikke?

Først og fremmest, kig i Indstillinger og se om du har slået en masse fejltyper fra. Hvis det ikke er tilfældet, så kontakt os med et eksempel på en tekst, og hvilke fejl du mener der skulle findes i teksten.

Administrering af abonnement?

Du kan administrere og lukke dit abonnement fra PayPal. Du finder et link til en søgning på aftaler der har med servicen at gøre i din profil.

arbejder, vent lidt